Sice tu píšu o jeho výrobcích, ale lush samotný jsem nějak opomněla. Lush je velmi velmi osobitá kosmetika. Razí hned několik zásad, díky kterým si získala mnohé zákazníky. Například se chová velmi ekologicky (díky ekologickému smýšlení vznikly výrobky jako tuhé pěny nebo šampuky, které dík tomu, že se nemusí stáčet do lahví, šetří přírodu a jen se balí do papíru, který se v přírodě rychle rozloží), dál je proti testování kosmetiky na zvířatech (což třeba já dost ocením, protože na testování kosmetiky se často používají psi, obzvlášť bíglové, které miluju a jednoho mám dokonce doma), také je pro co nejpřírodnější kosmetiku (Vaše tělo tak není zatěžováno zbytečnou chemií), je také pro ruční výrobu svých produktů, což z lush dělá daleko osobnější a lidštější firmu (to se projevuje i tím, že na své produkty lepí samolepky se jménem a podobiznou jejich tvůrce).
Lush má tedy mnoho plusů, ale bohužel s nimi často souvisí i nějaké to mínus. Například přírodní kosmetika, ve které přírodu i jasně rozeznáte logicky něco stojí. Když totiž chcete vyrobit obličejovou masku nacpanou čerstvým a zdravým ovocem (ne takovým tím poloshnilým červavým), je jasné že nebude stát 39,90,- (jen je škoda, že i tak je v Anglii ten samý výrobek zhruba o třetinu levnější).
Další mínus, které u lush musím zmínit je fakt, že v Čechách má jen jeden obchod (v Praze). Ano, sice funguje eshop, ale např. v povánočních akcích jsou zákazníci v eshopu silně znevýhodnění oproti těm v kamenném obchodu (letos např. zlevněné i nevánoční produkty, které na eshopu vůbec nebyly, často se stalo, že člověk něco objednal přes eshop, ale než objednávku někdo vyřídil, zboží se v kamenném obchodě rozprodalo). Další nevýhodou oproti kamennému obchodu je že, jak často čtu v diskuzích, zákazníci v obchodě často dostávají různé dárky k nákupu (ne vzorky, ale celé balení výrobku). Mě dárek k nákupu nikdy nepřišel a že nedělám objednávky za dvě stovky, to mě docela zamrzí. Dostanu max jeden dva vzorečky. No a další nevýhodou jsou samozřejmě i různé akce co se konají jen v kamenném obchůdku, tipu oslava otevření obchodu, kdy každý zákazník dostane malou pozornost atd.
Lush je tedy značka, která minimálně vyvolá diskuzi, někdo jí propadne, jiný si bude vždy ťukat na čelo "jak někdo může utratit stovku na mejdlo?!", ale jen málokdo jí přejde bez povšimnutí.
Žádné komentáře:
Okomentovat